Posted by admin, Last Updated on februar 22nd, 2013
TERMS OF USE AND COPYRIGHT ON JTASHIPPHOTO
All images are copyright and may not be reproduced on commercial websites without permission of the owner.You may copy for private use only.
Please respect the copyright and if you want to use one of the photos on your shiphoto website or in any commercial use please send me one mail .
Alle billeder er copyright og må ikke reproduseres til commercielle formål uden tilladelse fra webmaster.Kopi til privat brug er selvfølgelig tilladt.
Privacy policy can be found at the bottom of this page / Privatlivs politik kan findes nederst på denne side.
CONTACT WEBMASTER Jesper T Andersen:
Phone: +45 22153265
Becuse of spam you must type in my email by hand.
REMEMBER to remove “REMOVE” in the EMAIL.
p.g.a Spam har jeg redigeret min mail adresse, husk at slette “REMOVE” i min mail adresse.
postmaster@ “(REMOVE)” jtashipphoto.dk
© Copyright Jtashipphoto 2003-2024
NAME : JESPER T ANDERSEN
BORN : 26/05-1978
PLACE : FREDERICIA-DENMARK.
Ship photo since 1994.
Photos: 100.000 +
Favourite ship: Marine Ranger / Tervi.
Longest waiting time: 17 hours waiting on that Marine Ranger was leaving Fredericia.
Best photo spot: Fredericia and Rotterdam.
Ship your name: yes but not eny more (Jesper Mærsk)
Do you hate this ship Schleswig Holstein: Yes it killed the greenman also called Skanse Odde Light House (Skanse Odde Fyr)
Best photo memory: absolute when Emma Mærsk was leaving Odense Steelshipyard Lindø, and there was 15000 other people.
Bad news: yes when my favorite ship Fedra ex Marine Ranger hits the rocks at Europa point Gibraltar 10/10-2008.
Ships you would like to see: Titanic – Berge Stahl – Jahre Viking.
Favourite type of ships: is Bulkcarriers build on Burmeister & Wain Copenhagen and Tugs (Svitzer)
Biggest loss. My best friend Ivan Egeriis 2017 and Marine Ranger 2008.
Jeg er en ung mand årgang 1978 som blev født i Fredericia og stadig bor her,dejlig by med mange seværdigheder og en dejlig natur,og ikke mindst vand og volde rundt om den halveby,den er bestemt et besøg værd.Jeg er udlært kleinsmed på Skærbækværket,et kraftværk lidt uden for Fredericia.
Her er også en artikel fra Fredericia Dagblad 02/07-2002 da jeg blev “verdensberømt”
Historien:
I 1993 skulle jeg med på en kanotur til Sverige hvor vi skulle med en færge fra Frederikshavn til Gøteborg,der startede det som skulle blive min store lidenskab,nemli skibsfoto.Vi skulle sejle sent om natten og var kommet til Frederikshavn nogle timer før afgang,den store færge vi skulle sejle med lå allerede ved kajen ” STENA JUTLANDICA” hed hun.Stort skib tænkte jeg og stod facineret og kiggede ud af terminal vinduerne,jeg havde et engangs kamera med og tog mit første skibsbilled ud gennem vinduet med blitz og der kom ikke andet på billedet end et speglbilled af mig og blitzen,,surt,men sådan startede det faktisk.Vi kom ombord på færgen og lagde fra kaj,vi stod på agterdækket og så solopgang over Frederikshavn flot syn,lyden fra færgens store skorsten og den tunge sorte røg steg stille op i den orange morgen himmel.Efter en halv time gik vi indenfor og så begyndte jeg ellers at udforske færgens indre,den var jo mega stor,der var resturanter og kasino,kæmpe lege rum til børn,taxfree butik med så meget slik at det måtte være paradis,jo den var en oplevelse at sejle med.
Efter nogle timer når vi indsejlingen til Gøteborg,det er blevet morgen og solen skinnede fra en skyfri himmel,der er flot når man kommer ad vandvejen til Gøteborg og der var mange skibe.Undervejs ind med havnen passerer man under en stor motervejsbro,vi stod igen på agterdækket og kiggede op på skorstenen,den rammer sku da broen tænkte jeg,stod og kiggede og så nåede vi ind under broen,der var ikke en meter op til vejbanen så det ud som,men det gik og mit lille kamera blev brugt flittigt.Vi når ind til centrum af Gøteborg hvor færgen ligger til,smuk by syntes jeg,det tog ikke langtid før så var vi jo allerede i land og færgen på vej retur til Danmark,skæbnen ville så at vi skulle vente tolv timer på den bus som skulle hente os på havnen og køre os op til Gustavfors,så jeg fik rig mulighed for at gå det havle Gøteborg rundt og tage en masse billeder af de flotte skibe der lå i havnen.
Da vi efter 10 dage var nået hjem igen,var jeg blevet besat af alt hvad der stod Stena Line på,jeg støvsugede alle rejsebureauer i Fredericia for kataloger vor der var billeder af færger i,jeg lyver ikke når jeg siger at jeg samlede en hel bærepose fuld,det var starten på hele historien om hvordan jeg blev bidt af skibe.
Tegningerne:
Efter at jeg var begyndt på mit samler eventyr af kataloger fra diverse færgerederier begyndte jeg at tegne skibe med papir og blyant,det blev hurtigt for kedeligt,så jeg begyndte at bruge min gamle Commedore Amiga 500 computer som jeg fik da jeg blev konfimeret i 92,jeg brugte faktisk min Amiga og et gammel tegne program frem til 1997.Tegneprogrammet var et simpelt program,næsten det samme som paint der er standard på en pc idag,der tegnede jeg skibe set fra styrbords side ” styrbord højre altid grøn”,det var primitivt men lignede faktisk lidt skibe,jeg cyklede næsten hverdag ned på havnen og kiggede på skibe,for så at køre hjem og tegne et af dem der nu lå der nede,det var faktisk noget der kom til at fange min interesse så meget at jeg stadigvæk tegner skibe på min pc,du kan se nogle af de allernyeste tegninger jeg har lavet hvis du klikker dig ind under TEGNINGER på min forside,de tegninger jeg tegner idag tager meget længerer tid at lave en da jeg startede,jeg forsøger at få så mange detaljer med som mulig,bedøm selv.
Cykelturen på havnen:
Jeg begyndte at blive afhængdig af at komme på havnen,jeg cyklede med glæde ned selv om det var regnvejr og “skide” koldt,det var da lige meget,for tænk hvis jeg gik glip af noget,så hellere fryse halvt ihjel og blive snot forkølet.I 1994 begyndte jeg at tage engangs kamera med ned på havnen når jeg cyklede min runde,der startede det som jeg kalder selv lært amatørfotograf uddannelsen,jeg tog kun billeder når det var solskin eller når der kom et stort skib.Der udskibes jo råolie “crude oil” til nogle store tankskibe her på Fredericia havn 10-12 mio tons om året,der kommer store tankskibe flere gange om ugen,nogle af dem kommer tit igen,så jeg fik jo det man kan kalde favorit skibe eller “mine skibe”,min første store forelskelse i et skib hvis ,man kan sige sådan!, er en finsk tankbåd der hedder TERVI,jeg faldt for hende med det samme,,”kærlighed ved første blik” kan man godt sige,45000 tons stor dame men med perfecte kurver og farver,jeg var solgt,TERVI er det skib jeg har flest fotos af i min samling som er på mere end 4800 billeder endtil viderer,100 fotos har jeg af hende.Hun har også en tvillinge søster der hedder PALVA,men det blev ikke det samme,skibene er total ens men det var bare TERVI jeg faldt for,sådan kan det jo gå.TERVI og PALVA sejlede tidligerer under det finske olie firma NESTESHIP`s flag,idag hedder dette rederi Fortum shipping og er stadig finsk.Jeg kommer stadig på havnen hverdag for at tage billeder.Idag har man jo bil så det med at cykle sker jo kun når det er sommer,,motion er jo ellers sundt.
Mit første rigtige kamera:
I efteråret 1996 fik jeg mit første rigtige kamera,det var et stort spring for mig at gå fra engangs kamera til et speglreflexkamera med linser og blinder til at justerer lys med,,,det lærer du aldrig tænkte jeg,men sådan gik det jo ikke,med lidt hjælp på biblioteket og fra en ven kom jeg godt fra start.Kameraet var af mærket Ricoh og 5-6 år gammel,det var utrolig nemt at bruge selv for en begynder så det gik lystigt for sig med at bruge film,lige indtil de skulle fremkaldes,så skal jeg love for at jeg fandt ud af hvad min nye hobby kostede,jeg havde givet 2500 kr for kameraet,det kostede 75 kr at få fremkaldt en film,og med kun 15 ud af 36 billeder der kunne bruges var det dyrt i starten.Som tiden jo gik fandt jeg jo ud af at sol eller skygge havde noget med kvaliteten at gøre,så jeg måtte jo lære at tage højde for vejr vind og lys,det tog faktisk flere år før jeg havde styr på det.Rutine og øvelse kaldes det vidst også,nu begundte jeg lige pludselig at have 30 gode billeder på en film,og priserne for at fremkalde den faldt jo heldivis også med tiden.Jeg havde faktisk 2 Ricoh kamera til sidst,en gammel hund med motor på,den var hurtig til at tage billeder med,men var tung som en halv kasse øl,jeg brugte det for lidt så jeg besluttede mig for at sælge det og købe noget lidt nyerer.
Elektronisk kamera,,nu er du snart proff:
I foråret1999 fik jeg så solgt mine 2 ældre kamera,til en foto mand jeg kender som selv lige havde skiftet,han havde jo så et brugt kamera Nikon F50 speglreflex med 2 linser til,,fedt nok så vi byttede,han fik to gamle jeg et der var næsten ny 1½ år var jo nyt for mig.Nu havde jeg fået min første stor zoom linse “80-210 mm” så nu var det jo næsten den store presse fotograf der mødte op på havnen,det var fedt nok at man nu kunne få billeder af skibene på lidt størrer afstand.Havnen her i Fredericia ligger næsten som en 90 graders vinkel,så står man i den ene ende kan man se over til den anden,optimalt for muligheden af at få billeder fra flere vinkler end bare fra kajen.Nu det med at være længe på havnen.
Så fik man endelig en computer:
I november 2002 fik jeg omsider købt en pc,så nu gik det jo helt amok for mig,nu kunne jeg jo komme på internettet og finde ud af om der var nogle foto freak som mig ude i verden,og ja også så det brager,der findes skibsfoto sider overalt i verden,og man for lige pludselig kontakt til nogen mennesker som har samme interesse som en selv,rart ikke at være alene.Når folk har spurgt mig om hvorfor jeg tager billeder of skibe for de simpelhen det svar!!! fordi jeg ikke gider at løbe efter en læder kugle sammen med 21 andre,alt respekt for dem der spiller fodboldt,,,, jeg vil hellerer se på det istedet for at deltage,og hvad er så ikke mere dejligt en at bruge en masse tid på at være ude i den friske hav luft ved vandet.Det kan jo godt være koldt om vinteren nede på havnen og billederne kan godt blive dårlige nå kameraet ryster i takt med tændernes klampren og hvide frosne finger som dårligt kan bevæge sig,men sådan er det jo bare,desværre ikke sommer hele året,men hvad !! det ønsker man jo nok ikke alligevel inderst inde.
Da jeg nu fik mulighed for at besøge hjemmesider over hele verdenen fik jeg jo lyst til at lave en hjemmeside,men jeg vidste jo ikke ret meget om hvordan jeg skulle komme igang,så tiden gik og der skete ikke en skid andet en at jeg fik flere og flere af mine billeder scannet ind på min pc og ja så ville skæbnen at jeg pludselig mødte en på nettet som også var skibsfoto interisseret,og han var fra Danmark fedt nok,så skulle jeg ikke lære det hele på engelsk.Jeg var tilfældigt stødt på en hjemmeside lavet af en som hedder Ivan,flot hjemmeside han har tænkte jeg og skrev en hilsen i hans gæstebog,og sådan startede et godt vendskab faktisk over internettet.Du kan besøge Ivans hjemmeside på adressen www.ivanegeriis.dk eller finde den under mine links.
Efter at vi havde fået kontakt over nettet gennem messenger systemet hvor man kan snakke sammen,lige så nemt som at snakke i telefon bare meget billigere hvis du ikke kender det.Nå viderer!!! jeg fik fortalt Ivan om mine planer omkring mit ønske om en hjemmeside med skibsbilleder på,kan du hjælpe mig spurgte jeg,?? og det gjorde han så.Med ret simple komandoer og hjæp til at styre hvordan man sætter tekst og billeder sammen i en smart program kom jeg stille og roligt i gang med at lave en hjemmeside,det var langt fra så svært som jeg havde regnet med,men tidsmæssigt en ordentlig pukkel at komme igennem.Efter et par ugers arbejde var jeg faktisk klar til at lægge min hjemmeside på nettet,det var midt i maj måned 2003,så jeg kontaktede et firma for at finde et sted at ligge den ud,det blev www.freepaq.dk,et dansk firma med god service,ja mere er der ikke at sige,besøg dem via min link side.Det er faktisk ikke ret dyrt at lave sin egen hjemmeside hvis man får lidt begynder hjælp.Så den 21/5 2003 fik jeg så min egen side ud til verden,med mine egene billeder,det var en stor dag for nu kunne andre jo også se hvad der sker i Fredericia,og hvad en smed med hang til foto for tiden til at gå med.
Digitale billeder:
Her i september 03 fik jeg så endelig købt mig et digital kamere “Olympus”nu er det slut med at bruge en hel weekend til at scanne billeder over på pc først,det tager ca 7 timer at scanne og sætte 20 billeder ind på hjemmesiden,så da jeg bare skulle stoppe et kort ind i computeren og så var billederne klar,havde jeg pludselig sparet 4 timers arbejde,Bare det at man ikke skal ned og have film fremkaldt mere er da rart,men jeg har stadig altid mit almindelige kamera med i tasken i tilfælde af død batteri eller hvad der nu kan ske med sådan et digitalkamera.
Lidt om mit efterlyste skib “MARINE RANGER”:
Den første søndag i maj måned 2000 var der ankommet en stor bulkcarrier til Fredericia,jeg havde ingen anelse om at der ventede mig en stor oplevelse lige netop med det skib,men det var søndag og jeg sad om eftermiddagen i bilen på vesthavnen da der pludselig var en lille mørk mand der bankede på ruden.Med sit gode engelsk med den sjove indiske accant spurte manden om vej ud til et skib som lå ude ved tre store kraner,”Fredericia havn er næsten 5 km lang”.Han var faret vild og kunne ikke huske vejen ud til skibet,selvfølgelig ville jeg da gerne hjælpe ham,så jeg bad ham om at sætte sig ind i bilen og så kørte jeg ham over til kaj 22 hvor Marine Ranger lå.Under vejs fik vi en samtale igang bla. om hvad jeg lavede på havnen og jeg fortalte at jeg tog billeder af de store fragtskibe der kom til Fredericia.Vi nåede over til skibet og han sagde tak for turen og spurgte om jeg havde lyst til at se skibet,,,!!! JA da det ville jeg da meget gerne,keg vidste ikke hvilken titel han havde ombord men lidt oppe af rangstigen måtte han da være når nu han kunne inviterer mig ombord.
Jeg pakerede bilen og gik hen til landgangen,lang smal aluminiums trappe,der er faktisk langt op til dækket på en 64000 tdw bulkcarrier,lige før jeg satte min fod på dækket ragte han hånden frem og sagde,Velkommen ombord på Marine Ranger,,okay tænkte jeg,det var første gang jeg gik ombord på en skib som ikke var under Dannebrog.På vej hen mod apteringen fortalte han at skibet var dansk bygget på B&W i København i 1984,fedt nok så er der lidt dansk overbesøget tænkte jeg, vi gik ind i apteringen og vi startede så med at tage trapperne op gennem skibet og jeg fik et indblik i hvordan fillipinerne boede og besøgte deres messe og opholds stue,,lidt skravet og mørke,men det havde de det nok fint med.Vidre op gennem skibet til officers messen,det var et helt andet syn her,potteplanter i vinduerne lyse vægge og flotte møbler,okay tænkte jeg min guide må være skipper på skuden efter han kan vise det hele frem tænkte jeg,havde ikke engang fået hans navn endnu.Sidste dæk med en stor dør ind til broen,,,sikke et syn der ventede mig,Den udsigt der var fra broen var virkelig flot ud over lillebælt og ud over de 230 m og syv luger,aldrig i mit liv har jeg set så mange nationalflag,der var en reol helevejen rundt langs loftet på broen kun med flag,der var en masse plads ikke særlig mange instrumente men der var jo de ting der nu skal være.Mens jeg stod og dyrkede den fede udsigt kommer min guide hen og præsenterer sig ved navn og rang Mr S.K.Anand 1.cheif officer.Så kunne jeg forstå hvofor han kunne lave rundvisning,vi forlader broen for at gå lige neden under hvor Anands kahyt ligger,der står også 1.cheif officer på døren,han åbner og der var sku en hel lejlighed,stor stue,soveværelse og baderum,der manglede ikke noget,der var blomster over alt,hyggeligt.Jeg sitter mig ned og bliver budt en sodavand og et stykke kage,han åbner et skab og det er bare fyldt op med rolader og chokomåner fra dan cake,det viser sig at han er syg med danske kager og har tømt føtex for tørkager,så vi deler en hindbærrolade og får os en god snak om livet til søs og hvordan der er i indien hvor Anand kommer fra.Pludselig var der gået 5 timer,så det blev tid til at sige farvel og tak for besøget,det havde været meget hyggeligt og spændende at komme ombord på så stort et skib.
Jeg besøgte skibe et par gange i den efterfølgene uge,det kom der en del gode og meget mindeværdige billeder ud af.
Det var så lidt om mig og hvad der kom ud af en færge tur til Sverige og hvordan jeg fik min store interesse for skibsfoto,håber du syntes om historien
Webmaster og Fotograf
Jesper T Andersen
JTASHIPPHOTO (“us”, “we”, or “our”) operates the https://jtashipphoto.dk website (the “Service”).
This page informs you of our policies regarding the collection, use, and disclosure of personal data when you use our Service and the choices you have associated with that data. Our Privacy Policy for JTASHIPPHOTO is managed through Free Privacy Policy.
We use your data to provide and improve the Service. By using the Service, you agree to the collection and use of information in accordance with this policy. Unless otherwise defined in this Privacy Policy, terms used in this Privacy Policy have the same meanings as in our Terms and Conditions, accessible from https://jtashipphoto.dk
Information Collection And Use
We collect several different types of information for various purposes to provide and improve our Service to you.
Types of Data Collected
Personal Data
While using our Service, we may ask you to provide us with certain personally identifiable information that can be used to contact or identify you (“Personal Data”). Personally identifiable information may include, but is not limited to:
Cookies and Usage Data
Usage Data
We may also collect information how the Service is accessed and used (“Usage Data”). This Usage Data may include information such as your computer’s Internet Protocol address (e.g. IP address), browser type, browser version, the pages of our Service that you visit, the time and date of your visit, the time spent on those pages, unique device identifiers and other diagnostic data.
Tracking & Cookies Data
We use cookies and similar tracking technologies to track the activity on our Service and hold certain information.
Cookies are files with small amount of data which may include an anonymous unique identifier. Cookies are sent to your browser from a website and stored on your device. Tracking technologies also used are beacons, tags, and scripts to collect and track information and to improve and analyze our Service.
You can instruct your browser to refuse all cookies or to indicate when a cookie is being sent. However, if you do not accept cookies, you may not be able to use some portions of our Service.
Examples of Cookies we use:
Session Cookies. We use Session Cookies to operate our Service.
Preference Cookies. We use Preference Cookies to remember your preferences and various settings.
Security Cookies. We use Security Cookies for security purposes.
Use of Data
JTASHIPPHOTO uses the collected data for various purposes:
To provide and maintain the Service
To notify you about changes to our Service
To allow you to participate in interactive features of our Service when you choose to do so
To provide customer care and support
To provide analysis or valuable information so that we can improve the Service
To monitor the usage of the Service
To detect, prevent and address technical issues
Transfer Of Data
Your information, including Personal Data, may be transferred to — and maintained on — computers located outside of your state, province, country or other governmental jurisdiction where the data protection laws may differ than those from your jurisdiction.
If you are located outside Denmark and choose to provide information to us, please note that we transfer the data, including Personal Data, to Denmark and process it there.
Your consent to this Privacy Policy followed by your submission of such information represents your agreement to that transfer.
JTASHIPPHOTO will take all steps reasonably necessary to ensure that your data is treated securely and in accordance with this Privacy Policy and no transfer of your Personal Data will take place to an organization or a country unless there are adequate controls in place including the security of your data and other personal information.
Disclosure Of Data
Legal Requirements
JTASHIPPHOTO may disclose your Personal Data in the good faith belief that such action is necessary to:
To comply with a legal obligation
To protect and defend the rights or property of JTASHIPPHOTO
To prevent or investigate possible wrongdoing in connection with the Service
To protect the personal safety of users of the Service or the public
To protect against legal liability
Security Of Data
The security of your data is important to us, but remember that no method of transmission over the Internet, or method of electronic storage is 100% secure. While we strive to use commercially acceptable means to protect your Personal Data, we cannot guarantee its absolute security.
Service Providers
We may employ third party companies and individuals to facilitate our Service (“Service Providers”), to provide the Service on our behalf, to perform Service-related services or to assist us in analyzing how our Service is used.
These third parties have access to your Personal Data only to perform these tasks on our behalf and are obligated not to disclose or use it for any other purpose.
Analytics
We may use third-party Service Providers to monitor and analyze the use of our Service.
WassUp
WassUp is a web analytics service (WordPress plugin) offered by wpwp.org that tracks and reports website traffic. WassUp uses the data collected to track and monitor the use of our Service. This data may be shared with other wpwp services. wpwp may use the collected data to contextualize and personalize the ads of its own advertising network.
For more information on wpwp, please visit the WassUp web page: https://www.wpwp.org/
Links To Other Sites
Our Service may contain links to other sites that are not operated by us. If you click on a third party link, you will be directed to that third party’s site. We strongly advise you to review the Privacy Policy of every site you visit.
We have no control over and assume no responsibility for the content, privacy policies or practices of any third party sites or services.
Children’s Privacy
Our Service does not address anyone under the age of 18 (“Children”).
We do not knowingly collect personally identifiable information from anyone under the age of 18. If you are a parent or guardian and you are aware that your Children has provided us with Personal Data, please contact us. If we become aware that we have collected Personal Data from children without verification of parental consent, we take steps to remove that information from our servers.
Changes To This Privacy Policy
We may update our Privacy Policy from time to time. We will notify you of any changes by posting the new Privacy Policy on this page.
We will let you know via email and/or a prominent notice on our Service, prior to the change becoming effective and update the “effective date” at the top of this Privacy Policy.
You are advised to review this Privacy Policy periodically for any changes. Changes to this Privacy Policy are effective when they are posted on this page.
Contact Us
If you have any questions about this Privacy Policy, please contact us:
JTASHIPPHOTO (“os”, “vi” eller “vores”) driver webstedet https://jtashipphoto.dk (“Tjenesten”).
Denne side informerer dig om vores politikker vedrørende indsamling, brug og videregivelse af personoplysninger, når du bruger vores Service og de valg, du har knyttet til disse data. Vores privatlivspolitik for JTASHIPPHOTO styres gennem gratis privatlivspolitik.
Vi bruger dine data til at levere og forbedre tjenesten. Ved at bruge Tjenesten accepterer du indsamling og brug af oplysninger i overensstemmelse med denne politik. Medmindre andet er defineret i denne fortrolighedspolitik, har vilkår, der anvendes i denne fortrolighedspolitik, de samme betydninger som i vores vilkår og betingelser, tilgængelige fra https://jtashipphoto.dk
Indsamling og brug af information
Vi samler flere forskellige typer information til forskellige formål for at give og forbedre vores Service til dig.
Typer af data indsamlet
Personlig data
Under brugen af vores Service kan vi bede dig om at give os visse personlige identificerbare oplysninger, der kan bruges til at kontakte eller identificere dig (“Personlige data”). Personligt identificerbare oplysninger kan omfatte, men er ikke begrænset til:
Cookies og brugsdata
Brugsdata
Vi kan også indsamle oplysninger om, hvordan Tjenesten er tilgængelig og brugt (“Brugsdata”). Denne brugsdata kan indeholde oplysninger som din computers internetprotokoladresse (f.eks. IP-adresse), browstertype, browserversion, siderne i vores Service, du besøger, tidspunktet og datoen for dit besøg, den tid, der bruges på disse sider, unikke enhedsidentifikatorer og andre diagnostiske data.
Sporing og cookies
Vi bruger cookies og lignende sporingsteknologier til at spore aktiviteten på vores Service og holde visse oplysninger.
Cookies er filer med en lille mængde data, som kan indeholde en anonym unik identifikator. Cookies sendes til din browser fra et websted og gemmes på din enhed. Sporingsteknologier, der også anvendes, er beacons, tags og scripts til at indsamle og spore oplysninger og forbedre og analysere vores Service.
Du kan instruere din browser til at afvise alle cookies eller angive, hvornår en cookie bliver sendt. Men hvis du ikke accepterer cookies, kan du muligvis ikke bruge nogle dele af vores Service.
Eksempler på cookies, vi bruger:
Session Cookies. Vi bruger session cookies til at betjene vores Service.
Præference cookies. Vi bruger Preference Cookies til at huske dine præferencer og forskellige indstillinger.
Sikkerhedskager. Vi bruger sikkerheds cookies til sikkerhedsformål.
Brug af data
JTASHIPPHOTO bruger de indsamlede data til forskellige formål:
At yde og vedligeholde Tjenesten
At underrette dig om ændringer i vores Service
At give dig mulighed for at deltage i interaktive funktioner i vores Service, når du vælger at gøre det
At yde kundeservice og support
At give analyse eller værdifuld information, så vi kan forbedre tjenesten
At overvåge brugen af tjenesten
At opdage, forhindre og adressere tekniske problemer
Overførsel af data
Dine oplysninger, herunder Personlige data, kan overføres til – og vedligeholdes på – computere uden for din stat, provins, land eller anden statslig jurisdiktion, hvor lovgivningen om databeskyttelse kan afvige fra dem fra din jurisdiktion.
Hvis du befinder dig uden for Danmark og vælger at give os oplysninger, skal du være opmærksom på, at vi overfører dataene, herunder personlige data, til Danmark og behandler det der.
Dit samtykke til denne fortrolighedspolitik efterfulgt af din indsendelse af sådanne oplysninger repræsenterer din aftale med denne overførsel.
JTASHIPPHOTO vil tage alle nødvendige forholdsregler for at sikre, at dine data behandles sikkert og i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik, og ingen overførsel af dine personlige data finder sted til en organisation eller et land, medmindre der er tilstrækkelige kontroller på plads, herunder sikkerheden for din data og andre personlige oplysninger.
Offentliggørelse af data
Lovkrav
JTASHIPPHOTO kan i god tro oplyse dine personlige data om, at en sådan handling er nødvendig for at:
At overholde en juridisk forpligtelse
At beskytte og forsvare rettigheder eller ejendomme til JTASHIPPHOTO
For at forhindre eller undersøge mulig overtrædelse i forbindelse med Tjenesten
For at beskytte den personlige sikkerhed for brugere af Tjenesten eller offentligheden
At beskytte mod juridisk ansvar
Sikkerhed af data
Sikkerheden af dine data er vigtig for os, men husk at ingen overførselsmetode over internettet eller elektronisk lagringsmetode er 100% sikker. Mens vi stræber efter at bruge kommercielt acceptable midler til at beskytte dine personlige data, kan vi ikke garantere den absolutte sikkerhed.
Service-udøvere
Vi kan ansætte tredjepartsfirmaer og enkeltpersoner til at lette vores Service (“Service Providers”), for at yde Tjenesten på vores vegne, at udføre Service-relaterede tjenester eller at hjælpe os med at analysere, hvordan vores Service bruges.
Disse tredjeparter har kun adgang til dine personlige data til at udføre disse opgaver på vores vegne og er forpligtede til ikke at offentliggøre eller bruge det til andre formål.
Analytics
Vi må bruge tredjeparts Service Providers til at overvåge og analysere brugen af vores Service.
WassUp
WassUp er en web analytics service (WordPress plugin), der tilbydes af wpwp.org, der sporer og rapporterer website trafik. WassUp bruger de indsamlede data til at spore og overvåge brugen af vores Service. Disse data kan deles med andre wpwp-tjenester. wpwp kan bruge de indsamlede data til at kontekstualisere og tilpasse annoncerne i sit eget annonceringsnetværk.
For mere information om wpwp, besøg venligst WassUp websiden: https://www.wpwp.org/
Links til andre websteder
Vores Service kan indeholde links til andre websteder, der ikke drives af os. Hvis du klikker på et tredjeparts link, vil du blive henvist til den tredjeparts websted. Vi anbefaler kraftigt, at du gennemgår privatlivspolitikken for hvert websted, du besøger.
Vi har ingen kontrol over og påtager os intet ansvar for indholdet, privatlivspolitikken eller praksis for tredjepartswebsteder eller tjenester.
Børns privatliv
Vores Service henvender sig ikke til nogen under 18 år (“Børn”).
Vi indsamler ikke bevidst personligt identificerbare oplysninger fra enhver under 18 år. Hvis du er forælder eller værge, og du er klar over, at dine børn har givet os personlige oplysninger, bedes du kontakte os. Hvis vi bliver opmærksomme på, at vi har indsamlet Personlige Data fra børn uden verifikation af forældres samtykke, tager vi skridt til at fjerne disse oplysninger fra vores servere.
Ændringer i denne privatlivspolitik
Vi kan opdatere vores privatlivspolitik fra tid til anden. Vi meddeler dig eventuelle ændringer ved at sende den nye privatlivspolitik på denne side.
Vi meddeler dig via e-mail og / eller en fremtrædende meddelelse på vores Service, før ændringen bliver effektiv og opdaterer “effektiv dato” øverst i denne privatlivspolitik.
Du rådes til regelmæssigt at gennemlæse denne Privacy Policy for eventuelle ændringer. Ændringer i denne privatlivspolitik er effektive, når de er publiceret på denne side.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, bedes du kontakte os: